Gone, Gone, Gone - Phillip Phillips

You're my back bone.
你是我的脊柱
You're my cornerstone.
你是我人生的基石
You're my crutch when my legs stop moving.
當我不便走動時, 你就是我的拐杖
You're my head start.
你是我的首位
You're my rugged heart.
你是我最堅強的心
You're the pulse that I've always needed.
你是我最需要的脈搏 
Like a drum, baby, don't stop beating.
就像打鼓一樣, 寶貝, 不要停止敲擊
Like a drum, baby, don't stop beating.
一直堅持下去
Like a drum, baby, don't stop beating.
一直堅持下去
Like a drum my heart never stops beating...
就像打鼓一樣, 這樣我的心也不會停止跳動

查看全文
 
评论
 
 
热度(1)
 
上一篇
下一篇
© 松果體|Powered by LOFTER